Abdulazim04 ben aynı sorunu 4. Aya kadar yaşadım 15 güne kadar kaka yapmama bebekler için normal diyordu doktor ama 4. Günü geçince bebeğim çok huysuzlanıyordu. Fitil yerine bir şurup vermişti doktorumuz o işe yaradı. Demir , b12 eksiklikleri de kabızlığı tetikliyormuş canım doktora bir Götürün isterseniz.Ben ilaç vermemek için zeytinyağını poposuna pamukla sürüyordum, masaj yapıyordum karnına soldan sağa doğru göbeğine parmak masajı yapıyordum deneyin isterseniz . Ben pes ettiğim anda kızım kendi kendine yapmaya başladı ☺️