Merhaba , hamilemizin diye çok korkuyorum. 2-3 hafta önce kasıklarıma aşırı bir ağrı girdi daha sonra karnımın içi acımaya başladı bel ağrım da vardı neyse Dr a gittim baya kötüydüm çünkü. Fizik tedaviye o gün acildeydim falan usg baktılar bilmem ne. Derken kadın doğuma gidin dediler ağustosun 11 ya da 18inde kadın doğuma gittim o gün yumurtalıklarım bugün yarım Çaltıcak dedi o günde herhangi birşey yoktu yani. Şuan adetim 3 gün gecikti. Geçen gün öyle adet olcak gibi oldum ama olamadım. Dün gebelik testi yaptım evde negatif. Normal adetim günü gününedir ondan telaş yaptım. Bu ay ertesi günü hapında kullandım. Böyle birşey mümkün mü ?