Merhaba kızlar mutlu haftasonları diliyorum öncelikle 💐
16 aylık bir oğluşum var Allah hepimizinkini bağışlasın. Ben evlenmeden önce 4 seans lazere gittim baya baya azaldı sonra evlenince tayin yeri müsait olmadığı için lazerime devam edemedim, daha sonra da hamilelik doğum.. Kaldı öyle. Sorum şu ki oğlum 2,5 yaşındayken ya da 3-4 herneyse Allah da nasip ederse bir bebek daha düşünüyoruz, şu an lazere başlamam halinde bittiğiniz varsayarsak daha sonra hormonlardan dolayı hamilelikte yeniden tüylenme yaşayan oldu mu ? Yoksa iki çocuk arası lazer yaptırmak mantıklı mı ? Yardım ederseniz sevinirim. Bu arada tenim beyaz tüylerim koyu, çabuk sonuç alıyorum. 🙏🏻