Htcsmtklc Merhaba arkadaşlar, oğlum bazen kollarını katlayıp çenesinin altında sıkıyor. Bu normal bir şey mi sizlerde de oluyor mu? Sanki sancı giriyormuş gibi kızarıyor bir de o hareketi yaptığında
Mucizeem Htcsmtklc kizim kollarını kasıp tamamen yumruk yapıyor o anda kakasini yapıyor anlıyorum artık ama dediğiniz şey böyle bisey mi bilmiyorum tabi 2.5 aylık bu arada bebeğim
Htcsmtklc Mucizeem Evet yumruk yapıyor çenesinin altında sıkıyor ama kaka yapmıyor bizimki. Ağlıyor o an sanki sancı giriyormuş gibi anlamadım
Basaktunaa Kolik belirtisi gibi ama tek başına bir belirti anlam ifade etmez aynı saatlerde hergün sebepsiz yere ağlıyor mu mesela kakasında mukus var mı?
mrveaydgdu Htcsmtklc evet onu benim minnoşumda yapıyor ya sinirlendiğinde ya da çok uykusu geldiğinde yapıyor
Mucizeem Htcsmtklc her gün aynı saatte mi peki? Benim kızım kolik bebek her gün aynı saatte yumruk yaparak ağlar
Basaktunaa Htcsmtklc biz relactaz kullanıyorum günde 8 kere 8 damla bizde de süt alerjisi var malesef
Htcsmtklc Mucizeem Ben de gaz sancısı diye düşünmek istiyorum. İnternette araştırma yapınca moralim çok bozuldu. Epilepsi filan yazıyor.
Dmdm Htcsmtklc benimde 2 aylık oğlum aynı dert bende de var maalesef domates gibi oluyor kendini kasıyor ellerinin yumruğunu açamıyorum o derece gazdan bizimki gaz çıkardığı halde yetmiyor
mrveaydgdu Htcsmtklc internet yorumlarına bakınca başınız ağrısa kanser diyor çok takılmayın şüpheniz varsa o anda videosunu çekin ve doktorunuza danışın.