Berrakk şunu da söylemek isterim. Anneyle bebek arasındaki tek bağ annenin bebeğini emzirmesi değil. Bebeğinin şuan da dünyada tek tanıdığı, bildiği, kokusuna alışık olduğu, ten teması kurduğu kişi sensin. Onun tek güvenli limanısın. Emzirmeyle anne bebek arasındaki bağın kurulmasını tamamen birbiriyle özdeşleştiren kişilere aldırış etme. Bebeğini hiç emzirmeyen mamayla büyüten anneler bebekleriyle bağ kuramıyor mu ? Böyle düşünmelisin bence.