sahinylz 1. Yaşına 1 hafta kala kendi başına ayaklanıp biraz yürüyebiliyodu. Ama örneğin benim kız geç emekledi hatta neredeyse hiç emeklemedi direkt ayaklandı. dediğim gibi gelişimleri bebekten bebeğe cok farklılık gösteriyo. 1.5 yaşına kadar hiç ayaklanmaması dahi normal kabul ediliyo