Damladogann
Benim eşim kızımızla bir gün (iş gereği şehir dışına çıktığı günler hariç) iletişim içine girmese çıldırıyorum (banyosunda yardım eder sütünü içirir kakasını temizler parka götürür uyutur birlikte oyun oynar. Baba kız ilişkisi için çok önemli bunlar. Biliyorum ki bir gün yapmasa ikinci gün istekli yapmayacak.. Ben lohusalıktan çıkana kadar pervane olmuştu etrafımda. Çok yorulmuştu. Gerçek bir baba gibi davrandı. Bütün sorumluluğunu yerine getirdi. 45 günlük bebeği arayıp sormamak nedir ya.!! Bir insan evlilikte ve ebeveynlikte sorumsuz davranınca tahammül edemiyorum. “Beni Sevmiyor eskisi gibi” mi? Şiddet uygulayan bir adamın sevgi göstermesini mi bekliyorsunuz? Yapmayın allah aşkına ya. Zaten bu adam herşeyi yapabilir o imkanı var. 45 günlük bebeğini arayıp sormaz babalık yapmaz, eşine şiddet uygular.. eee daha ne kaldı ki. Başka birşeyler daha yapsa tepki mi koyacaksınız? Mesela aldatsa ne fark eder? Zaten istediği gibi davranıyor. Daha 45 günlük annesininz lohusasınız sizi üzmeyi gerçekten istemem ama siz değersiz değilsiniz lütfen bunu öğrenin artık. Kimseye muhtaç değilsiniz..