BeyzaN77 bızımkı pek tatlı seylerı sevmıyor tadı pek yoksa daha ıyı olur kızım acısından🤗 sanırım mamayla hazırlananlar tatsız oluyor. Umarım iştahlı olur bebişin🥰 benım kız meyve yemıyor meyvelı seylerı sevmıyor bır de hıpp deneyeyım belkı sever 🤗 yaaa evet para varken indirm yok, yokken de tam tersı. E bebekte dedıgın fıyatmıs ama ıkıncı paket ındırımlıymıs,yarına kadar sanırım🙃 cok tuttum saglıkla buyusun boncuk🥰🌺🙏🏻