Cyerg şu an hipp markasının çayını içiyorum. Lactamil’in çayını da içmiştim ama çayı bulmak çok zor ve içerisinde 16 adet olduğu için çabuk tükeniyor. Hipp bitince humana’yı deneyeceğim. Kuşburnu da içiyorum arada. Yani aslında her ürünü denemeye çalışıyorum. Gerçekten faydası yoksa bile iyi hissettirip süt yapıyor olabilir.