urasin_annesi18 Doğum yapalı 6 ay oldu reglim ilk bir iki ay düzensiz oldu ama genelde düzenlidir. Bu ay bekliyorum bekliyorum yok 6 gün gecikmem var çok korkuyorummm😬😬😪
aylizinannesiii urasin_annesi18 başlık çok minnos olmuş bende her regli böyle bekliyorum geçen ay 6 gün geciktim teste gidecegim sabah regl oldum 7. Gundu😍