BalkizimBaloglum2 Kızım 3,5 yaşında oğlum 2 aylık. Yazıklık bir durumum yok çok şükür🙏🏼 Eşim yardım da ediyor tabi akşamları ama etmese de bir şekilde büyük çocuğu sürece dahil ederek işlerimi yapıyorum çok şükür. Hiç kötü düşünmeyin. Tek tavsiyem: Büyük çocuğu mutlaka kafalayın😃 Ona sen en güçlüsün, sen en … diyerek gaz vererek işlerinizi yapın ve yaptırın😃