Şu ek gıda sürecinde en cok zorlandığım şey bebeğime kahvaltı hazırlamak ve hazırladığımı yedirmek sanırım o da benim gibi kahvaltı sevmiyor bazen bulamaç bazen pankek bazen omlet yapıyorum daha farklı neler yapıyorsunuz sevgili anneler lütfen her evde bulunabilen basit malzemeli şipşak tarifler paylaşın 😅