Bebeğim 3 ay 17 günlük doğdugundan beri meme kabul etmedi her öğününü sağıyorum. Şimdi gündüz uykuları çok kısaldı. Öğünler yetiştiremiyorum yetiştirmeye kalksam aç kalıyorum yemek yapamıyorum VS.. Tatları da farkında artık. Normalde ara sıra mama veriyordum. Şimdi kesinlikle kabul etmiyor mamayı. Benim gibi olan var mı? Veya b öneri. Çok çaresiz kalıyorum 😭