keremiko8024 dişin sancısız geçmesi için haftada iki kez yarım diş sarımsağı 4 kaşık yoğurda katıp rendeleyin ne ateş olur ne ağrı tabi ağır gelmemesi için eger alerjisi filan yoksa normal yoğurt yedirin ve su içirin ben çok faydasını gördüm bebeğimde inşallah sizde faydasını görürsünüz