1Gokturkannesi 3. Ayda sadece anne sütü ile 800g alması aşırı iyi birşey. İlk iki ay boşuna mama vermişsiniz tahminen sütünüz yetermiş bence bırakmanız iyi olmuş. Bebeğiniz 2500g doğmuş tabiki persentilde ortalama altı kalacak, önemli olan ne kadar aldığı. Zaten çok fazla fazla alarak gitmiş sütünüz varsa bu düzeni hiç bozmayın. Benimki 40 haftalıkken 2500g olmuştı (erken doğum) yani sizin gibi. 3 ay sonra ancak 5 kiloya gelebilmiştik. Siz 6 olmuşsunuz nerdeyse. Anne sütünün kıymetini bilin, bebeğiniz zaten kendini toparlamış.