lceLady RedFlower_ fazla yumurtadan bence. Bi defasında fazla katmıstım baska tarif yaptıgımda. Kokusu banada gelmişti
agns RedFlower_ çok çırpılmadığında kokar şekeri ve yumurtayı çok çırpman gerek 4 yumurta koyarım bi kez koktuğunu bilmem yiyen herkes çok beğenir
RedFlower_ agns aşırı köpürterek çırpıyorum şeker eriyor o kadar uzun çırparak yaparım galiba yumurta çok oldu tarifine göre yaptım unu az ondan
queens İki yumurta şeker ve şekerli vanilini aynı anda rengi açılana kadar çırpın ben genelde yumurta hiç koymuyorum
agns aylizinannesiii yıllardır 4 yumurta koyarım asla kokmadi 😂 ki yumurta kokusuna ciddi hassasiyetim var asıl 2 yumurta az kek için
aylizinannesiii agns valla hiç az olmuyor mis gibi pofuduk pofuduk iki yumurta bı su bardağı süt bı su bardağı şeker bı su bardağı sivi yağ kabartma tozu vanilya un pofuduk pofuduk oluyor 😍
Esomi RedFlower_ biraz fazla çırpmanız gerekiyor beyazlaşana kadar. Ben 3-4 yumurta koyarım hiç kokmaz
aylizinannesiii agns bak canımı cektirdin cidden kokmuyor mu dört yumurtayla ellerine sağlık hamarat bacım 😍😍🥲♥️♥️♥️
aylizinannesiii agns helal olsun bende kalkip yapacağım sıcacık kek kokusu geldi ekrandan sayende pamuk gibi olmuş ♥️♥️😍