balbebekannesi01 Arkadaşlar bebeğim 3 ay 20 günlük aşı yeri sivri sinek ısırığı gibi. Fazla iz çıkmadı gibi normal mi? Sizlerde nasıl?
starwomen balbebekannesi01 bizimde başta öyleydi son 1 haftadır kıpkırmızı ve kabuk tuttu normal yani sizinde ilerleyen günlerde iyiyice belirginleşir
leopar balbebekannesi01 normal zamanla kabuk tutar sonra kanama yada iltihap olur öyle öyle kurur iz yapar
1merve1ipek Merhaba kızım 6 buçuk aylık ilk zamanlarda bahsettiğiniz gibiydi daha sonra gittikce büyüdü ve kabuk tuttu ve hala o kabuk düşüp tekrar kabuk bağlıyor