Sule34 6.5 aylık bebegime gece 12 gb mama veriyorum gece 3 yada 4 gb kakasını yapıyor ne zaman düzene girer
Aynur_Asln Sule34 benim oğlum gece yapmadı kaka uyanıkken yapıyı genelde 6,7 gibi uyanıyor biraz zorlandığı İcin sanırım
Znurr Sule34 yani kaka yaptığı saat için hastaneye götürülmez ama gün için de çok fazla kaka yapıyorsa bi götürün isterseniz
Sule34 Znurr bi ara götürdüm bebelac lf verdiler normale döndü tekrar kendi mamasına dönünce aynı oldu sık kaka yapmaya başladı