Musmus Bebeğim 4.5 aylık hanımlar yastık olmadan uyumuyor küçükken çok alcak bi elyaf yastık kulaniyordum ama hep uzanarak emzirdigim.icinmi alsiti galiba üzülüyorum 2 yaşına.kadar yastık onermiyorlar
Deletedmom02 Musmus canım elyaftan ziyade yün yastıkta yatır biz Doğumuzdan beri kullanıyoruz reflüsü var doktor reflü yatağı ya da yastıkta yatacak dedi biz de 4,5 aylığız ve yastıkla uyuyoruz geceleri reflü yatağına sığmıyoruz😌😌
deletedmom173 Musmus bana da doktor kullan Dedi yastığı yüksek olsun Dedi bakma sen onu önermiyorlar bunu önermiyorlar bizler küçükken nelerde yattık ya
Musmus Deletedmom02 çok yüksekte değil alcakta Değil orta ..yünü kulandik ama sanki killari tüy mu neyse hep yatağında oluyordu bıraktık
Deletedmom02 Musmus yünün üstünde kılıf kılıfın üstünde yastık yüzü var nasıl tüyleri yatağa dökülmüş anlamadım ben kendimde de yün kullanıyorum belki o yün iyi çırpılmadığından olabilir oğullarımın yorganı olsun yastığı olsun yatak pedi olsun ben hazırladım çokda rahat kullanıyoruz
Deletedmom02 [bilinmeyen] her bebek yün kullanamaz diyecektiniz herhalde çok keskin bi cümle olmuş bazı bebekler alerji olabilir doğrudur benim çocuklarım olmadı kullandık kullanıyoruz da😊
Musmus Ben yastık kullandığım için üzülüyorum onerilmiyo yaa yoksa yun yaa elyafinda değilim hepinize tsk ederim cvplariniz iicn
sebnem ben çok ince sünger var onda yatırıyorum doktoruma söyledim sakıncası yok dedi hatta altına ince bi yastıkla destekliyorum kusma olayı için yastıksız yatırınca boynu bi sağa sola iki büklüm oluyor