Kızlar bebeğinizle sosyalleşebiliyor musunuz? Kızım 4 buçuk aylık oldu birlikte evin yakınındaki park dışında hiç bir yere gitmedik daha. Babayla hep beraber çıkıyoruz ama yine gittiğimiz yerler sınırlı ya aile ziyareti ya da yine açık hava park bahçe. Artık arkadaşlarımla görüşmek istiyorum kafe avm VS. Annem çalışıyor, kv evi uzak yani kızımı bırakabileceğim bir yer yok. Ama onunla daha önce yalnız hiç Bi yere gitmediğim için korkuyorum. Örneğin Bi kafede arkadaşımla buluşacak olsam ağlarsa napıcam, acıkırsa nolacak, alt değişmesi filan. Siz nasıl yapıyorsunuz bebeğinizle birlikte bir yerlere gidiyor musunuz gidiyorsanız bu dediklerimi nasıl hallediyorsunuz?