Biraz uzun yazıcam okursanız sevinirim.
Benim kızım 6 aylık doğduğundan beri aşırı gazlı bir bebekti 3. Ayında kendiliğinden düzeldi gaz sorunumuz. Kakasıda yeşil renkte ve bazı zamanlar mukus oluyor. Ama hiç kan görmedim.
Anne sütü ve mama şeklinde gittik 5. Ayda sütüm kesildi ve sadece mama almaya başladık.
Kızım 6 aylık kilosu 8.500 gr doktorumuz sütüm kesildiği için tadımlara başmamamı söyledi 5. Ayda bende yoğurt tadımı yaptırdım activya peribiyotik yoğurt verdim. Yedikten hemen sonra yüzünün minik bir kısmı kızardı. Ertesi gün tekrar aynısı oldu ve doktoruma attım oda alerji olduğunu ve mamasını değişmemi söyledi. Neocate mama verdi bize. Mama kızımı aşırı kabız ve çok huzursuz yaptı. Bende doktor değiştirdim yeni doktorumuz test yaptı kan testi ve negatif çıktı normal mamamıza döndük şuan 6 buçuk aylık ve 3 gündür evde yaptığım yoğurt tadımı yaptık kızarma vs bişey olmadı sizce o verdiğim yoğurtmu kızarma yapmıştı ev yoğurdu bişey yapmadı. Alerjisi varmı sizce biraz uzun oldu kusura bakmayın.