lceLady apseli diş çekimi olmuş olabilir mi bende Ocak ayında kızımla beraber diş cekimi oldum kızımın şükür hiç birsey olmadı ama benim 10 gün yakın çok şiddetli ağrım oldu çorba zor içtim o dönemde tekrar gittim ağlayarak ağzımın içi Boğaz’a kadar aft oldu büyük şırıngayla batikona benzer birseyle yıkayıp sarımsı sargı bezi koydu o an ağrım sancım olmadı daha geçen ay 20 çektirdim korkuyla yemin ediyorum ne ağrı ne sancım oldu doktorla alakalı diğeri benim intihaplı dişimi cekti çünkü ihmal etmeyin geçmezse geri gidin