Yeniesyenianne Herkese merhaba 🌸 Emzirirken kanal tedavisi yaptıran var mı? Salı günü gideceğim ne önerirsiniz??
Fenty Yeniesyenianne Ben yaptırdım ne önerirsiniz kısmını anlamadım ama bana emzirmeye devam edebilirsiniz demişlerdi.
lceLady Yeniesyenianne evet yaptırdım. Sonrasında size doktor antibiyotik verirse söylersiniz emziriyorum diye ona göre en düşüğünü veriyor
Salihakoca Yeniesyenianne 3 aylık bebegım var gecen ay yaptırdım 2 seansta bitirdi doktorum oncesınde emzırdıgımı belirttim bu konu hakkında net bir arastırma yok emzırebılirsın demişti ben gıtmeden süt sagıp bırakmıstım yıne de
Yeniesyenianne Fenty diş doktoru işlemden önce emzirmeyi işlemden sonra ilk sütü sağıp atmayı daha sonra emzirmeyi önerdi anestezinin bebeği etkilememesi için size de öyle mi söylediler acaba?