Merhaba hanımlar.
360 derece içilebilen bardaklardan alan memnun olan varsa bi el sallasın markasını yazsın kafam cok karıştı bazıları cocuk içemiyor içmesi cok zor vs yazmış bazıları cok sevmiş. Birçok markanın da var böyle alıştırma bardakları. Hangisi iyidir hangisini almalıyım bilemedim. Sizden ürün önerisi almaya geldim. 🦋