pinar5595 Kendimi bildim bileli göbekliyim malesef. Soğumdan sonra daha çok kaldı. 165 boy 66 kg. 60 a inmek istiyorum ama sanki zayıflayamayacakmışım gibi geliyor motivasyonum yok. Göbek eritip kilo verebilen var mı nasıl yaptınız