Kızlar bebeğim 3,5 aylık 2gün sonra işe başlayacağım şuan emiyor lansinoh anne memesine uyumlu biberon aldık onuda kabul etti sütümü sağıyorum aile hekimliğindeyim sabah 9 da işe gideceğim 11:30 da eve geleceğim 13:00 da geri işe gidip 15:00 gibi çıkacağım en fazla 2,5 saat ayrı kalıcaz işim eve çok yakın anneme bakacak kendimi kötü hissediyorum bir yandan benim içinde iyi olcak ama içimde bir üzüntü var 😔😔😔