Linamemic Ben spinal sezeryan oldum , bende ilk günden itibaren öksürük başladı. Bir de ciğerime mi desem, kalbime doğru mu desem o tarafa yatar pozisyonda sancı giriyordu. Sancı olayı geçti ama hala öksürüğüm ara ara devam ediyor. Bence bununla alakalı. Bel ağrısı bas agrısı vs olmadı ama bunlar da zorladı beni.