Zahide97 ben hesap bile yapamıyorum mama bez kremler ay hele bezzz 260 tlye aldım dün 52 tanesini prima premiumcare aktife gecmeyi denedim 1 kere kullanmamda hemen pişik yaptı korkuyorum pişiktende bikere fena pişik oldu yara gibi göze alamıyorum degiştirmeyi artık hersey cok cok pahalı allah yardımcımız olsun daha bunun özel aşılarıda var