renginkayaa bebeğim (2 aylık) aniden uykuda böyle irkiliyo sızdede oluyormu ? biraz arastırdım moro refleksi dıyo normalmiş diye https://imgyukle.com/i/nH4om8
Busrabsr renginkayaa direk sizi goruyorsa dalginken uyjudan uyandiginda etrafa bakarke o yuzden de korkar benim bebegim ben mutfkdayken bi bakiyoeum uyanmis beni gorunce korkar aniden
Znurr renginkayaa bunlar bebeğinizin yenidoğan refleksi, hastaneye gittiğiniz de doktorunuz bu reflekslerinin yerin de olup olmadığını bile kontrol ediyor. Her şey gayet normal yani
martinguney yaa kiyamam cok normal hic alakasi yok epilepsi ile merak etmeyin kendi kendine gecicek o irkilmeler. butun bebekler yapiyor ayni seyi 😁 yapmiyor diyen anneler yeterince bebeklerini gozlemlemiyordur bence 🫣