visneli_turtam ipek_dfn22 normal doğum yaptım, ama benim 16 haftada çıkmıştı ve ben onları Elma sirkesi ile pamuğu ıslatıp günde 4 kere falan sildim derken kurtuldum
ipek_dfn22 visneli_turtam benim içten değil distan acaba normal doğum yapsam olurmu ki bebeğin degecegi bir yerde değil
visneli_turtam ipek_dfn22 benimde öyleydi, eger siğiller geçerse normal doğum yapabilirsiniz bence,kaç haftalıksınız
ipek_dfn22 visneli_turtam hayır disarda baya deymez ama geçmek üzere gibi şuan 37+6. Normal doğuma karar verdim devlet hastanesinde kendi doktorum yaptırmak istemedi çünkü