Happymamii ayağa kalmayı bilemiyorum ben o anlamda sıkıntı yaşamadım ama idrarda yanmayı çok yaşadım ben de. Sonda yüzünden mi artık neden bilemiyorum. Bi de çocuğa bakarken kendimizi ihmal ediyoruz ben çok tutardım tuvaletimi. Tuvalete gideceğime azıcık daha uyurum uyanınca giderim derdim😂😂 öyle öyle tuta tuta yanma sorunu biraz geç iyileşti. Bol su içip devamlı tuvalete gitmek lazım ki atılsın.