OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Bez giydirmek çok zorlaşdi resmen kavga ediyor ya😂emekleyerek kaçiyor.Sizin bebişlerde böyle yaramazmi?kizim hiç böyle değildi,oğlum Ama yaramaza
Cangul OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benimkide aynı üst giydirmek zaten sorundur birde bez sürekli kaçıyor
2603 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benim kızım var çok zor bez takıyorum sürekli dönmeye çalışıyor hele kaka yapınca heryerini batırıyor temizlemeye çalışırken dönecek illa bir şeylere uzanacak
Barany OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar bez takmak, giyinmek tam bir savaş. Eskiden çok küçük bir yerine bişey olacak diye zorlanıyordum şimdi durmadığı için zorlanıyorum 😂
visneli_turtam OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar bizde de aynısını, 8 aylık benim kız .Eline oyalanacak birsey verin ,dikkatı dağılsın😀
pofuduknuriye OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar evet benım oglumda 6 aylık tam bir işkence hele kala yaptığı zaman koyuyorum direk dönüyor başka şeylere gitmek istiyor 😂😂😂😂 rezil malamat değişiyorum valla bir hızla
Birkedibirbebekkkk OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar hahaaha sen 15. Ayı gör birde 😂😂 bez degiştirmek tam.bir cile 😁🥰