Merhaba Anneler kızım düzeltilmiş 10 ay 15 günlük. Ben grip olmuştum sonra ona geçti hiç anlamadık 3 gün süren düşmeyen ateşten sonra öksürük ve balgam çıktı simdide çok iştahsız Bi bebek bu konuda deneyimi olan önerisi olan var mıdır ne yapabilirim ne verebilirim. Dönüşümlü calpol dolven veriyorum mamasina karıştırıp yoksa onu da kusuyor