Ececan2006 Ya disari ciktigimizda ne icecegimi sasiriyorum , gunde 1 kahve iciyorum eger kahvemi icmissem disarida icecek birsey bulamiyorum, siz neler iciyorsunuz bir starbucks bir kafe benzeri yere gittiginizde
nkbi4141 Ececan2006 Henüz bebeğimi cıkarmadım ama cıkarsam kahve icerdim herhalde. Kahvemi içmişsem de starbucksta veya kahve dünyasında farklı (kahve harici) birçok içecek var onlardan icerdim. Hic yoksa promalt alır icerdi 😁
eylul19 Ececan2006 hıc dıkkat etmedım o gaz yapar bu yapar dıye .gazlı bır bebekse ne yaparsanız yapın oluyor ztn. Gunde 1 nescafe bır turk kahvesı ıcıyorum cola da cabası😅eger dısarı cıkcaksam ama bırını dısarda ıcerım
trn-mom55 eylul19 cola sadece gaz için değil ki, ne olduğu belli değil ve direkt süte geçiyor. Tabiki içen var saygı duyuyorum. Ama ben hamile olduğumu öğrendiğim an kestim colayı. Emzirmeyi bırakınca tekrar başlarım 😬😬😬
Ececan2006 trn-mom55 bende oyle hergun nerdeyse 1 cola icen ben hamileligimi duydugumdan beri hic icmedim icmeden de oluyormus acikcasi
eylul19 trn-mom55 bnde hamıleyken ıcmemıstım 😅ama dogurunca sankı daha bır salıyor ınsan bu konuda .🤦♀️Tabı ıcmemekte fayda var da ah bu sıcaklarda ıyı gelıyor 🙊
Sltnpltdnmz Beni en çok yoran şey alkol alamamak oluyor bu süreçte. Normalde çok tüketen biriyim hamile kaldığım günden bugüne kadar hiç içmedim kendime inanamıyorum.
ssari1903 Sltnpltdnmz aynı durumdayım 365 günün 350 günü içerdim. EmZirmesem sabahlara kadar içesim var
Ececan2006 Sltnpltdnmz ahhhh yaaa o konuya girmiyorum bilee ben normalde de cok icmezdim sevmiyorum tadini ama bir kadeh sarap ariyor insan 1 yil olduu 😃
Atlasaymom Sltnpltdnmz bu beni de zorluyor 😅 doktor sadece 1 biraya izin veriyor onu da içtikten iki saat sonra sağım yapıp sütü atarak oluyo. İçmeden önce sağım yapıp acıkırsa onu veriyorm ben. Arpa maltı süt yapıyor ve de 🙃
Sltnpltdnmz Ececan2006 şarap içebilirsin dedi doktorum bana emzirdikten sonra iç hemen ilk 1 saat emzirme sonra emzir dedi. Demir oranını çok yükseltir ki eskiden şarap ve bira içilirmiş hamileyken ama şarap sevmediğim için içmiyorum ben