gizemkdk Ama daha bebeğiniz çok küçük belki de bu şişkin olan göğsünüz terbiye olmamıştır..
Bende öyle oldu yanii kızımın şuan içtiği göğsüm o kadar şişti ki kolumu kaldıramadım taaki bir süre sonra sanki sütüm yokmuş gibi oldu o zamna aratırdım terbiye oluyormuş göğsümüz yani bebeğn içtiği an süt üretiyormuş..
Senin ki bebek içmediği zamanda üretiyorsa demek ki..
Ama yine de bebek içmese bile süt yok dediğiniz göğsü verin 1 2 dk içmesi bile yeterli olur süt kanallarını açıyor öyle yoksa zamanla hiç içmez tıkanır..