momyy_ Ya sen elalem niye bakıyorsun canim. Elalem kalırsa 10kilods olsa zayıf. Sen doktorunu hemşireni dinle kilosu gayet iyi. Konu komşuyu memnun etmeye çalışırken çocuğunun sağlığı ile oynama. İçeriğinde aşırı şeker var öyle bildiğin gibi değil. Çocuğu potansiyel şeker hastası yaparsın. Günah yavrum, bu forumda cicibebeden arı mamadan çocuğunu seker komasına sokan anneler gördü bu gözler. Yapma Ayşe Fatma zayıf desin ne önemi var.