Kocnagihan bence verme 6 aylıkken bile başladığımızda bağırsakları zar zor alışıyor kabız oluyorlar falan..daha 3,5 aylık bağırsak sistemi daha gelişmedi bide erken ek gıdaya geçmenin zararları var google a yaz ve araştır biraz canım sende vazgeçersin.... kulaklarını tıka etrafındakilere de😉😉😉