Hnm44 Rutin kontrole gittik. Dr. Bebeğin memesi yaşına göre biraz büyük . Çocuk endokrin görsün dedi. Çocuk kacgundur öksürüyor zaten çok canım sıkıldı. 😔Bir yaşında varmı böyle bir durumu yaşayan??
lceLady Hnm44 Kız çocuğum yok ama bu tür sorunla cok sık duydum. İş yerinde arkadaslarımın kız cocuklarıda. Goguslerı erkenden büyüyen erken regl olan.arttık tukettiğimiz yiyeceklerlemi alakalı bilemiyorum.umarım düzelir çok gecmiş olsun
tommbuulyanakk_49 Hnm44 CiBRALi Benimde kv sürekli ovala sakın sıkma derdi … Bebeklerin göğsü süt toplarmış ovalama yaptığım zaman gerçekten de ıslanıyor ve süt ya da ne ise akıyordu ….7 8 ayına kadar her duştan sonra mutlaka memelerini ovuyordum ben masaj gibi zorlamadan…
Elevka_96 Hnm44 sakın ovmayın masaj yapmayın eger süt varsa apse yapıp gögüs dokusuna zarar verebilir. Doktoru dinleyin bi endokrin görsün muhtemelen kontrol amaçlıdır hormonlar bakılır inşallah birşeyde çıkmaz.
CiBRALi Memede süt olabilir yeğenim kız 40 günlükken babaannem memelerinde süt olduğunu anladı sıktı onları süt çıktı tabi size de yapın demiyorum o ihtimali doktora da söyleyin çünkü olabiliyor.
Hnm44 lceLady bende o ihtimalden korkuyorum. Aynen artık hicbirseyi doğalı yokki ne verecez şaşırdım . Ama çok korkuyorum bebeğim herşeyi zamanında yaşasın istiyorum . Ciddi bir sağlık problemi olmasın hiç bir bebişin🙏 çok tedirginim 😔
Hnm44 tommbuulyanakk_49 gectimi peki. ?Ben şimdilik müdahale etmiyorum . Dr. görsün ona göre bakalım .
Hnm44 Elevka_96 inşallah çok teşekkür ediyorum 🍀. Yok ovmuyorum hiç müdahale etmiyorum . Haftaya sistem açılırsa bir goturecez bakalım
tommbuulyanakk_49 Hnm44 Bizde abes bi şişkinlik büyüklük vs olmadı hiç.. ama özellikle dikkat etmiştim gerçekten ovmadığım zaman daha fazla süt topluyordu…Tabiki size bunu önermiyorum büyümüş bebeğiniz doktorun görmesi daha iyi …
Yaprakanni Bizimde 21 aylık gecmedi üç ayda bir endokrin götürüyorum hormonlara bakılıyor kontrol edilşyor sürekli. Ovmadım hiç elletmiyor zaten. Nolcak bilmem .. belki yapısaldır diye düşünüyorum.
Yaprakanni Hatırlamıyorum ama bebekken minicik vardı sora büyüdü işte inşallah ya Rabbim hepsine sifa versin gittinizmi sizde dr a