Bir oğlum var adı Bartu 👶 . Şimdi ikinciye hamileyim kız olacağını öğrendik . İsim olarak Birce 🌸 düşünüyorum ama eşimi ikna etmekte zorlanıyorum çok içime siniyor isim . Eşime öneri olarak Pelin ezel alin söyledim ama hem önerdiklerimi beğenmiyor hemde kendide öneride bulunmuyor . Daha doğuma çok var ama var mı kız bebek isim önerilerinize açığım 🌸