Nisakusum 4ay 24gunluk kızım dün gece yarım saatte bı ağlayarak kalktı ateşine baktım 38, di ateş düşürücü verdim smdi geçti huzurszligu var bı de
Goktugunannesiyim Nisakusum hastaneye getirseniz iyi olur dis olacağını sanmıyorum enfeksıyon kapmış olabilir