Merhaba :) yarın 40 ımız çıkıyor bu 2 3 gündür bebeğim akşam saatlerinde ağlamaya başlıyor içli içli uykuya geçerken özellikle çok uykusu olmasına rağmen dalamıyor ağlıyor sakinleşmiyor, gezmek istiyor. Etrafa bakınıyor. Biraz okudum ilk atak olabilir mi? Öyleyse daha neler bekliyor beni ve ne yapabilirim bebeğim için? Bir de bu 40 da var mı bir Hikmet? 🙂 Bebeğim daha uslu bi bebek olacak mı gerçekten 😁 ilk 3 ay alışma yok diyorlar ama sürekli kucakta ve ayakta olmak istiyor hiç yerine koyamıyorum uyku ile ilk zamandan beri problemimiz var maalesef biraz daha düzene girer mi böyle mi gider…