Merhaba anneler kızım 1 yasinda vücudunda böyle döküntüler çıktı daha önce tecrübe eden var mı acaba…doktora götürdük çocukluk dönemi döküntüsü olabilir dedi zaditen diye damla verdi sabah akşam 8 damla…ama gerileme yok gibi…özel sıvı mama başlamıştık o yapar mı dedim yok dedi….bal vermiştim ama önce de vermiştim onu da alerji yapma ihtimaline karşı kestim…neden olmuş olabilir bilmiyorum