Ben her daralip bunaldığımda bebeğimi ben ve babasından başka kimsenin anlayamayacağıni, tek çaresinin biz olduğumuzu, bizden başka kimsesi olmadığını aklıma getirip sakinlesiyorum 😊 Sizde bunaldığınizda bebeğinizin yerine kendinizi koyup iletişim kurmak için sadece aglayabildigini düşünün 😊 Hepimiz aynı durumdayız sizin gibi. Günlerce agladigimi bilirim. bebek bakımı hiç kolay değil, ama onları biz dünyaya getirdik bizim tercihimiz sakın olsada huysuz olsada biz yaptık bebeğin bir suçu yok 😊