Beratsmom canım benim de öyle oluyordu. Çok kötü acıyordu. Ağzında kaldıkça ağzının ısısıyla daha beter oluyordu. Ben de silikon göğüs ucu almıştım. Onu taktım. 5 gün falan kullandım. İyi olunca bıraktım. Yine aynısı oldu. Tekrardan göğüs ucu taktım bir hafta kadar. Tabii taktığın sıralarda da Lansinoh krem sürdüm. 25 günden sonra artık kendi göğsümle emzirdim. Krem de kullanmıyorum artık. 2.5 aylığız Şu an gayet iyi