Lütfen yardımcı olacak var mı çocuk doktoruna gittik hametan vermişti o daha da kızarttı kullanmadım sonra eczaneye gösterdim kalmosan diye bir losyon verdi bize onu kullandık 2-3 gün ve gerçekten işe yarıyordu ama yine de cilt doktoruna da götürdük o da önemli bişey olmadığını söyledi dün de tamamen geçmişti oysaki ama sabah kalktım bu halde 🥺