Bebemmm merhaba 3500 TL bağış mi? yoksa aidat parasını mi toplu ödediniz. devlet için çokta o yüzden sordum.
Bizde 2017 dogumluyuz devlet ana okuluna gitcez 1000 TL bağış istediler onu verdim ayda 180 TL adiati var.Listeyi sanırım 5 Eylül de verecekler daha ana ihtiyaçlar dışında birşey almadık