Urfada yaşadığım halde doktor anne sütü aldığı için bebeğime su önermedi su mide için sindirilmesi zormuş. Kaç doktor aynı yorumu yaptı. Mama alan bebek su almalı bunu uzmanlar söylüyor. 4 aylık bebeğim hiç su vermedim . Bu aydan sonra vermeyi öneriyor bir çay kaşığı şeklinde . İnsanları yanlış davranıyormuş gibi yönlendirmeyin lütfen. Her çocuk farklı da olabilir. Kendi doktorunu dinlemeli herkes.