Piiiiiinaar Kızlar kaka tahlili için neye dikkat etmemiz gerekiyor. Hemen kakali bezi alıp gidiyoruz mu. Yoksa bir süre aç vs kalması gerekiyor mu. Kakali bez ne kadar süre içinde hastaneye gitmesi gerekiyor yada
Anonim81 Piiiiiinaar 30 dk içinde teslim etmen gerekiyor. Bez hemen çekeceği için bana doktorun asistani bezini ters bağla demişti ama ne kadar doğru ve sağlıklı bilmiyorum. Bezi değil bir kap vermeleri lazım kakayı o kaba koyup teslim ediyosun.
Deletedmom_33 Piiiiiinaar Bezden biraz verdikleri kaba üstünden yaptığı gibi açıp alın kaba kyoun. 30 dk içinde teslim edilmeli hastaneye geçerliliği olmuyor yoksa. Bir de hemen yaptığı gibi alın üst kısımlardan bez suyunu emmeden
tosbikannesiiiiiii Anonim81 evet neden kap vermemişler bezden çubukla alıyorsun kabin içine koyup kapağı kapatıyorsun
Piiiiiinaar Anonim81 canım evde bebeğimin kakasinda mukus cikti. Mesaj ile iletisime geçtim doktorum ile o şekilde söyledi. Hastaneye git gel yapmadık evden direkt kakasini goturcegizw
Piiiiiinaar tosbikannesiiiiiii canım evde bebeğimin kakasinda mukus vardı. Doktor ile iletişime geçtim besin alerjisi olabileceğini söyledi. Direkt bezi goturcegiz hastaneye
tosbikannesiiiiiii Piiiiiinaar başka hangi belirtiler var benim bebeğim de olabilir de Çocuk doktoruna götürdük alerji bölümüne randevu alın dedi