hlyates ülke de binlerce bebeğe yapılıyor bu aşılar hepsinin sağlığı İçin , araştırıyorum da yaptırmayanlar var evet açıklamaları da mantıklı ama yaptıranların da mantıklı dünden beri oğlumun iyi olması İçin yapmadığım bir şey kalmasa da … Haklısın cidden işkence küçücük bedenlerin bu acısı zor , bu sefer de ileride bir şey olduğun da aşı yaptırmadığım için pişman olmak istemiyorum .