Merhaba hanımlar oğlum düşük kiloyla doğdu aylık 1 kilo aldı ancak çok hareketli ve görünüşü tombiş değil haliyle. Etraftan sürekli sütümün yaramadığı söylenildi . Kaç aydır bunun psikolojisi ile emzirdim. Şimdi 6 aylık olduk daha az kilo aldı. Ne yediysem olmadı . Artık bu düşünce beni çok yoruyor.sütüm yetmiyor yaramıyor diye diye üzülmekten yoruldum